Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 26, 2005
Image Size
240 KB
Resolution
550×400
Thumb

Stats

Views
15,474
Favourites
996 (who?)
Comments
352
Downloads
7,668
×
:heart::w00t!: Yeah! XD I finished this last night. Worked for several hours straight to finish it after watching some Fruits Basket episodes. What better way to show rivalry than food? XD;
*sigh* The cat(kyo), the rat(Yuki) and the dog(Shigure). I tried to make their actions match their real personalities:XD:

Shigure: OH GOD NO NOT THE CUPCAKE! D'8 *cries & freaks out* XD
downloading to desktop messes up the animation a bit. so I recommend just full viewing it.
----
animation & art (c) me
Kyo, Yuki, & Shigure (c)Fruits Basket creator 8D;;;
music belongs to geneon
Add a Comment:
 
:iconnikothehedgehog:
Nikothehedgehog Featured By Owner Dec 4, 2012  Student Traditional Artist
SO awesome!!I love this series!i wanna watch it again now..
Reply
:iconinnocent-rain:
Innocent-raiN Featured By Owner Jan 18, 2013  Professional Filmographer
Thanks!
Reply
:iconnikothehedgehog:
Nikothehedgehog Featured By Owner Feb 3, 2013  Student Traditional Artist
yo welcome.
Reply
:iconthekitchenprincess:
TheKitchenPrincess Featured By Owner Nov 18, 2012
This is amazing! You should do more of these!
Reply
:iconinnocent-rain:
Innocent-raiN Featured By Owner Nov 19, 2012  Professional Filmographer
thank you! <3
Reply
:icondestructivedoshi:
Destructivedoshi Featured By Owner Aug 25, 2012
I thought Tohru was gonna confiscate it and scold them. o3o
Reply
:iconkendallla:
kendallla Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist Artist
rofl
Reply
:iconakatsukilover123451:
akatsukilover123451 Featured By Owner May 22, 2012  Student Artist
shigure cant eat it or he will die! D:
Reply
:iconblacklilly3:
BlackLilly3 Featured By Owner Mar 26, 2012
I thought Tohru was going to come and eat it.
Reply
:iconladyunderwood:
LadyUnderwood Featured By Owner Nov 19, 2011
I feel sorry for that cupcake :lol: Seeing Kyo go so crazy over it like that was really hilarious.
Reply
Add a Comment: